learn by doing

satt å kødda me fasaden te logoen min idag, fant ud at eg lære sinnsykt mye me å bare prøve meg fram. her e dilldallet mitt;

passe ishe nødvendivis me profilen te bedriften, og perspektivet på logoen e drittfeil, men blei nå litt kult for d om me hu jentå å crane-origamiene, å eg fekk te effektene eg ville 🙂

Om ascandinaviandesign

//Graphic, Visual Communication Designer// //Brisbane, Australia//Stavanger, Norway//
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til learn by doing

  1. Du, Äôre ikke den vanlige bloggen forfatteren, mennesket. Du har sikkert noe viktig å legge til nettet. Slik en fantastisk blogg. Jeg, Äôll tilbake for mer.

Legg igjen en kommentar

